Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τι γίνεται όταν μπερδεύουν το 3 με το ε ή το 6 με το 9;

inhhhx
Πόσες φορές έχει τύχει να μην μπορεί το παιδί σας να ξεχωρίσει το 3 από το ε ή το 9 από το 6;Συνήθως αυτά είναι κάποια από τα τυπικά χαρακτηριστικά της δυσλεξίας και ονομάζονται καθρεπτισμός... Μάλιστα πολλές φορές αγανακτούμε και <<σηκώνουμε τα χέρια ψηλά>>, έτσι δεν είναι;


Ο λόγος που το παιδί ενδεχομένως συνεχίζει να μπερδεύεται είναι το γεγονός ότι δεν έχουμε ίσως χρησιμοποιήσει αρκετές,ή και κατάλληλες τεχνικές,προκειμένου να το βοηθήσουμε να απομνημονεύσει ευκολότερα! Η διαδικασία της απομνημόνευσης είναι μια διαδικασία,η οποία χρειάζεται ιδιαίτερες τεχνικές πολλές φορές,ιδίως όταν πρόκειται για παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες! Έτσι λοιπόν θα δούμε κάποιες τεχνικές,πάνω στα δυο αυτά ενδεχομένως συχνότερα χαρακτηριστικά της δυσλεξίας, που θα μπορούσαν να καταστούν εξαιρετικοί αρωγοί για τη βελτίωση του καθρεπτισμού,ο οποίος μπερδεύει πολλές φορές τα παιδιά με δυσλεξία!
Στην περίπτωση που το παιδί μας ή ο μαθητής μας μπερδεύει το 3 με το ε θα μπορούσαμε με τη βοήθεια και πάλι των χρωμάτων και των εικόνων να τον βοηθήσουμε... Για παράδειγμα θα μπορούσαμε μαζί με το παιδί να κόψουμε από διάφορες λέξεις ευανάγνωστες στο εκάστοτε παιδί,από περιοδικά ή άλλα φυλλάδια,το γράμμα ε και στη συνέχεια να κάνουμε κολλάζ με όλα τα ε που μαζέψαμε πάνω σε ένα χαρτόνι,στο οποίο θα έχουμε ζωγραφίσει στη μέση το γράμμα ε...Έτσι γύρω γύρω από το μεσαίο ε θα μπορούμε να κολλήσουμε τα υπόλοιπα που έχει κόψει το παιδί ή ακόμα θα μπορούσαμε να το προτρέψουμε να φτιάξει μαζί μας μέσω του κολλάζ διάφορα σχέδια,τα οποία θα αποτελούνται από τα ε τα οποία έχει μαζέψει!Μπορούμε κάλλιστα να σχεδιάσουμε μέσω του κολλάζ μαζί του την πόλη των ε...Έτσι το παιδί με μεγαλύτερη όρεξη θα μπορεί να μάθει μέσα από το παιχνίδι!Επιπλέον θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε διάφορες εικόνες,οι οποίες ξεκινούν από το συγκεκριμένο γράμμα,όπως λόγου χάρη:ελέφαντας και αν το προτρέψουμε να κολλήσει πάνω στην εικόνα χαρτονάκια, πάνω στα οποία θα γράφουμε το γράμμα ε με έντονο χρώμα,το οποίο έχει διαλέξει το ίδιο,ώστε να το θυμάται...
Στη συνέχεια κάνουμε το ίδιο με το 3...Παίρνουμε δηλαδή εικόνες από ε πάλι και αυτήν τη φορά έχουμε κόψει χαρτονάκια,πάνω στα οποία θα είναι με άλλο χρώμα σχεδιασμένο το 3 και να το βάλουμε στη διαδικασία να επιλέξει ποιο από τα δύο χαρτονάκια θα κολλάει κάθε φορά πάνω στην εκάστοτε εικόνα!Φυσικά από πριν θα έχουμε εξαντλήσει τη διαδικασία μόνο με το ε,ώστε να είμαστε σίγουροι ότι μπορεί να τα ξεμπερδέψει πιο εύκολα στη συνέχεια! Επίσης τα αντικείμενα μέσα στο σπίτι είναι αρκετές φορές χρήσιμα γι'αυτά τα παιδιά...Μπορεί να έχετε αντικείμενα που να ξεκινούν από ε...Βάλτε το παιδί σας να κολλήσει πάνω σε αυτά το αντίστοιχο γράμμα...Αυτές οι ασκήσεις βοηθούν την οπτική επαφή του παιδιού με το αντικείμενο,ώστε να καταφέρει μέσω αυτής να κάνει τη σύνδεση και με το γράμμα!
Ας πιάσουμε όμως και την περίπτωση που τα παιδιά μπερδεύουν το 9 με το 6... Σε αυτήν την περίπτωση θα μπορούσε να πει κανείς:<<Μα πώς θα τα μάθει τώρα που είναι και τα δυο αριθμοί;>> Ένας τρόπος θα μπορούσε να είναι λοιπόν ο εξής για ένα παιδί Δημοτικού... Πρώτα απ'όλα θα πρέπει να βεβαιωθούμε ότι δεν μπερδεύει τα αριστερό με το δεξί,γιατί είναι πολλά παιδιά με δυσλεξία που το κάνουν! Στη συνέχεια μπορούμε με δυο διαφορετικά χρώματα να ζωγραφίσουμε στο αριστερό χέρι του παιδιού από την έξω μεριά τον αριθμό 9 αρκετά ευδιάκριτο,ώστε να φαίνεται και στο δεξί τον αριθμό 6,με άλλο χρώμα και πάλι αρκετά ευδιάκριτο...Οι αριθμοί θα είναι ζωγραφισμένοι στο αντίστοιχο χέρι που προανέφερα,γιατί αργότερα θα προσπαθήσουμε να συνδέσουμε τα δυο χέρια με τους αριθμούς αυτούς...
Έτσι λέμε πρώτα εμείς στο παιδί καθαρά, ότι στο αριστερό βάλαμε το 9,γιατί το δεΞί είναι το χέρι του έΞι...Θα προσπαθήσουμε δηλαδή να κάνουμε κατανοητό στο παιδί ότι το έΞι με το δεΞί έχουν και τα δυο Ξ μέσα,,οπότε θα είναι αυτό το χέρι του συγκεκριμένου αριθμού!Στη συνέχεια και αφού βεβαιωθούμε ότι το παιδί το κατάλαβε,θα του ζητήσουμε αφού κρύψει πίσω του τα χεράκια, να μας δείξει το χεράκι του 6 και κατά αντίστοιχο τρόπο του 9...Η σύνδεση ανάμεσα σε ήχους όπως είναι τα δύο Ξ,είναι επίσης αρκετά βοηθητικός παράγοντας για ένα παιδί που παρουσιάζει καθρεπτισμό! Μπορούμε ακόμα να το βάλουμε να κυκλώσει το 6 μέσα σε διάφορους αριθμούς και να υπογραμμίσει το 9 μέσα σε άλλους,ενώ στη συνέχεια είναι καλό να το βάλουμε στη διαδικασία να μας γράψει αριθμούς που θα περιλαμβάνουν το 6 και αντίστοιχα το 9(αυτό απευθύνεται και σε μεγαλύτερα παιδιά,τα οποία γνωρίζουν τους αριθμούς λίγο καλύτερα)
Με τον ίδιο τρόπο μπορούμε να χειριστούμε και τις υπόλοιπες περιπτώσεις καθρεπτισμών...Αρκεί να βάλουμε τη φαντασία μας να δουλέψει προς όφελος του παιδιού! Οι μαθησιακές δυσκολίες χρειάζονται πολύ μεγάλη υπομονή και επιμονή,γιατί δεν είναι δυνατόν ένας μαθητής που παρουσιάζει ενδεχομένως μαθησιακές δυσκολίες να βελτιωθεί από τη μια στιγμή στην άλλη! Εφαρμόζουμε λοιπόν τις κατάλληλες τεχνικές κυρίως μέσα από τρόπους που ευχαριστούν το παιδί και που θα διατηρήσουν αμείωτο το ενδιαφέρον του!
via 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μπορώ να ξαναβάψω τα μαλλιά μου μέσα σε λίγες μέρες;

Αν έχετε βάψει τα μαλλιά σας πρόσφατα, και για κάποιο λόγο δεν σας ενθουσίασε το αποτέλεσμα, είναι πιθανό να σκεφτείτε να τα ξαναβάψετε άμεσα. Όμως υπάρχει μια λεπτή γραμμή ανάμεσα στο να διατηρείτε το χρώμα σας  ζωντανό με το να το ανανεώνετε τακτικά, και στο να βάφετε πολύ συχνά τα μαλλιά και να τους προκαλέσετε ζημιά. Για αυτό το λόγο ίσως να μην είναι καλή ιδέα να βάψετε τα μαλλιά ξανά σε μικρό χρονικό διάστημα.

Γνησια Ιταλικη Φοκατσια

Υλικά συνταγής: Χλιαρό νερό: 300γρ Ζάχαρη: 30γρ Μαγιά: 30γρ Ελαιόλαδο: 30γρ Αλεύρι: 450 γρ. Χοντρό αλάτι: 20γρ Δεντρολίβανο: προαιρετικα Χωρίς κουκούτσι ελιές: περιπου 7-8 στο κοματι Εκτελεση Συνταγης

Θέλεις να μάθεις το χαρακτήρα ενός ανθρώπου; Το πρόσωπό του είναι ανοιχτό βιβλίο

Οι φυσιογνωμιστές, με βάση την κατανομή ενός προσώπου είναι εις θέση να αντιληφθούν τα βασικά χαρακτηριστικά της προσωπικότητας ενός ανθρώπου. Πράγμα που βοηθά όλους εμάς, στις διαπροσωπικές μας σχέσεις, ώστε να ξέρουμε εξ’ αρχής με ποιον άνθρωπο έχουμε να κάνουμε. Σχήμα προσώπου