Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η Katherine Heigl στο Αμερικάνικο ELLE Ιανουαρίου 2012

H Katherine Heigl φιγουράρει  στο εξώφυλλο της αμερικανικής έκδοσης του περιοδικού ELLE, για τον Ιανουάριο 2012, φορώντας  Derek Lam μπλούζα, τζιν J Brand, κολιέ Mawi, Salvatore Ferragamo ζώνη και De Beers διαμαντένιο δακτυλίδι. Δείτε  φωτογραφίες και αποσπάσματα της συνέντευξης της στο περιοδικό παρακάτω.
coverElle
Σχετικά με τις απαιτήσεις της στο  Χόλυγουντ ανέφερε:
«Δραματοποιώ τα πάντα. Νομίζω ότι τα πάντα είναι σε κίνδυνο- η ζωή μου, η καριέρα μου, η οικογένειά μου…. τα πάντα είναι σε κίνδυνο, αν αυτή η ταινία δεν τα πάει καλά. «
Συνεχίζοντας ανέφερε  σχετικά με την ανάγκη αποδοχής της από άλλους ανθρώπους

Έχω μπει στο τρυπάκι αυτό που θέλω πραγματικά να  αρέσω σε όλους.  Αυτό είναι ένας γελοίος στόχος και  ένας αδύνατος στόχος. Αλλά έχω την εντύπωση ότι αν συνεχίσω να πιέζομαι συνεχώς και να παρουσιάζω τον εαυτό μου ξανά και ξανά, θα με δουν για το τι πραγματικά είμαι και όχι αυτό για το οποίο έχει απλά ειπωθεί για μένα. «
EL0112_WLHeigl.indd Εδώ με μεταξωτό φόρεμα  Elie Tahari, vintage κολιέ House of Lavande,  βραχιόλι  με  πολύτιμους  λίθους  Kenneth Jay Lane

Η Heigl εδώ φοράει ένα κατάλευκο μεταξωτό πλισέ φόρεμα  Fendi, σκουλαρίκια με διαμάντια De Beers, Lanvin κολιέ  και βραχιόλια Vionnet.
 Εδώ φοράει μάλλινο κουστούμι Yves Saint Laurent, διαμάντιένια σκουλαρίκια από την De Beers, και ένα καταπληκτικό επίχρυσο κολιέ της  Lara BOHINC
Εδω και πάλι με το look του Εξώφυλλου. Υπέροχη η Katherine, και το ντυσιματάκι σούπερ!!
ΠΗΓΗ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μπορώ να ξαναβάψω τα μαλλιά μου μέσα σε λίγες μέρες;

Αν έχετε βάψει τα μαλλιά σας πρόσφατα, και για κάποιο λόγο δεν σας ενθουσίασε το αποτέλεσμα, είναι πιθανό να σκεφτείτε να τα ξαναβάψετε άμεσα. Όμως υπάρχει μια λεπτή γραμμή ανάμεσα στο να διατηρείτε το χρώμα σας  ζωντανό με το να το ανανεώνετε τακτικά, και στο να βάφετε πολύ συχνά τα μαλλιά και να τους προκαλέσετε ζημιά. Για αυτό το λόγο ίσως να μην είναι καλή ιδέα να βάψετε τα μαλλιά ξανά σε μικρό χρονικό διάστημα.

Γνησια Ιταλικη Φοκατσια

Υλικά συνταγής: Χλιαρό νερό: 300γρ Ζάχαρη: 30γρ Μαγιά: 30γρ Ελαιόλαδο: 30γρ Αλεύρι: 450 γρ. Χοντρό αλάτι: 20γρ Δεντρολίβανο: προαιρετικα Χωρίς κουκούτσι ελιές: περιπου 7-8 στο κοματι Εκτελεση Συνταγης

Θέλεις να μάθεις το χαρακτήρα ενός ανθρώπου; Το πρόσωπό του είναι ανοιχτό βιβλίο

Οι φυσιογνωμιστές, με βάση την κατανομή ενός προσώπου είναι εις θέση να αντιληφθούν τα βασικά χαρακτηριστικά της προσωπικότητας ενός ανθρώπου. Πράγμα που βοηθά όλους εμάς, στις διαπροσωπικές μας σχέσεις, ώστε να ξέρουμε εξ’ αρχής με ποιον άνθρωπο έχουμε να κάνουμε. Σχήμα προσώπου