Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Χρυσοχοΐδης: «Ψήφισα το Μνημόνιο με το πιστόλι στον κρόταφο»


Σε δηλώσεις του σήμερα Πέμπτη στην πρωινή εκπομπή του Mega, ο υπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας είπε πως λογοδοτεί με δράση και ευθύνη και δεν λιποτακτεί.
«Θέλω να λογοδοτήσω στον ελληνικό λαό. Ήμουν μέρος του συστήματος κι έχω ευθύνη. Ωστόσο, κάνω την αυτοκριτική μου», είπε.

Ο υπουργός τόνισε ότι δεν παραιτείται παρά τις αντιδράσεις που προκάλεσε η παραδοχή, ότι δεν είχε διαβάσει το Μνημόνιο, ενώ δήλωσε πως θέλει να δει το υπάρχον πολιτικό σύστημα να γκρεμίζεται.
«Δε μπορώ να γκρεμίσω μόνος μου το πολιτικό σύστημα, είμαι πολύ μικρός για να το κάνω. Πρέπει να ενωθούν οι ζωντανές δυνάμεις αυτού του τόπου και όλοι οι πολίτες, για να το γκρεμίσουμε αυτό το σύστημα, ούτως ώστε να δημιουργήσουμε ένα καινούριο σύστημα και να οδηγήσουμε τη χώρα σε μια νέα περίοδο».
«Υπέγραψα με το πιστόλι στον κρόταφο»
Στη συνέχεια, απαντώντας σχετικά με την επίμαχη δήλωσή του για το Μνημόνιο, είπε:
«Φθάσαμε στο σημείο να μας λένε ή θα το υπογράψετε ή πάτε για πτώχευση. Εκεί είναι το πρόβλημα μου, δεν εννοώ ότι δεν το διάβασα το Μνημόνιο. Γνώριζα τις βασικές κατευθύνσεις, και μάλιστα πολύ καλά. Το πρόβλημα είναι αλλού. Το πώς φθάσαμε εκεί, χωρίς σοβαρές διαπραγματεύσεις. Και μετά από μήνες ήρθε το νέο πιστόλι στον κρόταφο: ή υπογράφετε το νέο μνημόνιο ή δεν έχει δόση».
«Υπήρξαν πολλές αντιδράσεις από την πλευρά μου, προφορικά αλλά και γραπτά με επιστολές και προτάσεις. Ωστόσο δε θέλω να αναφερθώ συγκεκριμένα γιατί είμαι ευπρεπής και ξέρω τη δεοντολογία αλλά και την αποστολή μου», πρόσθεσε.
Ακόμη, υπεραμύνθηκε του έργου του ως μέλους της κυβέρνησης, που κατέρρευσε όπως είπε, υπό το βάρος της αποτυχίας, γεγονός που τον συγκλόνισε και σηματοδότησε μία νέα περίοδο στην πολιτική του πορεία.
«Στην πορεία μου ήμουν επιτυχημένος. Δεν έχω κανένα κενό. Αυτό που έπρεπε να κάνω, και στην παρούσα κυβέρνηση και στην προηγούμενη, στο σύνολό του το έκανα και με το παραπάνω», είπε χαρακτηριστικά.

Χρυσοχοΐδης: "Ψήφισα το Μνημόνιο με το πιστόλι... από Miss-Jessy-Lays
πηγή

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μπορώ να ξαναβάψω τα μαλλιά μου μέσα σε λίγες μέρες;

Αν έχετε βάψει τα μαλλιά σας πρόσφατα, και για κάποιο λόγο δεν σας ενθουσίασε το αποτέλεσμα, είναι πιθανό να σκεφτείτε να τα ξαναβάψετε άμεσα. Όμως υπάρχει μια λεπτή γραμμή ανάμεσα στο να διατηρείτε το χρώμα σας  ζωντανό με το να το ανανεώνετε τακτικά, και στο να βάφετε πολύ συχνά τα μαλλιά και να τους προκαλέσετε ζημιά. Για αυτό το λόγο ίσως να μην είναι καλή ιδέα να βάψετε τα μαλλιά ξανά σε μικρό χρονικό διάστημα.

Γνησια Ιταλικη Φοκατσια

Υλικά συνταγής: Χλιαρό νερό: 300γρ Ζάχαρη: 30γρ Μαγιά: 30γρ Ελαιόλαδο: 30γρ Αλεύρι: 450 γρ. Χοντρό αλάτι: 20γρ Δεντρολίβανο: προαιρετικα Χωρίς κουκούτσι ελιές: περιπου 7-8 στο κοματι Εκτελεση Συνταγης

Θέλεις να μάθεις το χαρακτήρα ενός ανθρώπου; Το πρόσωπό του είναι ανοιχτό βιβλίο

Οι φυσιογνωμιστές, με βάση την κατανομή ενός προσώπου είναι εις θέση να αντιληφθούν τα βασικά χαρακτηριστικά της προσωπικότητας ενός ανθρώπου. Πράγμα που βοηθά όλους εμάς, στις διαπροσωπικές μας σχέσεις, ώστε να ξέρουμε εξ’ αρχής με ποιον άνθρωπο έχουμε να κάνουμε. Σχήμα προσώπου