Σάββατο, 21 Ιανουαρίου 2012

Επιχείρηση τέλειοι γλουτοί

Συμβουλές για οπίσθια που κερδίζουν τις εντυπώσεις και τα βλέμματα.
Από τον γάμο του αιώνα, όπως χαρακτηρίστηκε, τελικά αυτό που έμεινε ήταν οι σμιλεμένοι γλουτοί της Pippa Middleton, η οποία, απ’ ότι φρόντισαν να μας πληροφορήσουν, οφείλει το τέλειο σχήμα τους στις Pilates. Μην ξεχνάμε ότι η Jennifer Lopez οφείλει την καριέρα της στα οπίσθιά της, ενώ η Kylie Minogue κατάφερε να αναβιώσει τη δική της χάρη στο…
πίσω μέρος της.
Πως θα καταφέρετε να μεταμορφώσετε τους δικούς σας γλουτούς; Η Kate Shapland, beauty editor και συντάκτρια του blog thelegroom.blogspot.com, λέει ότι ο καλύτερος τρόπος είναι η άσκηση. «Ούτε οι κρέμες ούτε οι θεραπείες υψηλής τεχνολογίας έχουν το αποτέλεσμα που δίνει η άσκηση. Στα οπίσθια υπάρχουν τρεις βασικοί μυς, γνωστοί και ως μείζονες γλουτιαίοι: πρέπει να γυμνάσετε και τους τρεις για να έχετε αποτέλεσμα. Η καλύτερη τεχνική για να το καταφέρετε αυτό έχει εφευρεθεί από τους βραζιλιάνους –που ούτως ή άλλως έχουν πάθος με τα οπίσθια. Ονομάζεται ‘τρίγωνη άσκηση’ και πρόκειται για μένα μείγμα από προβολές, βαθιά καθίσματα, εκτάσεις, έντονη αερόβια άσκηση, ασκήσεις plyometrics και χορό σάλσα».
«Οι περισσότερες από εμάς», συνεχίζει η Shapland, «έχουμε πρόβλημα γιατί περνάμε πολύ χρόνο καθιστές, αλλά ακόμη και εκεί μπορεί κανείς να βοηθήσει, σφίγγοντας τους γλουτιαίους 50 φορές την ημέρας –είτε κάθεσαι στο γραφείο είτε βρίσκεσαι μπροστά από την τηλεόραση, ακόμη και μέσα στο λεωφορείο».
Ο γυμναστής των σταρ του Χόλιγουντ, Dale Dymkoski, θεωρεί ότι το μεγαλύτερο λάθος που κάνουν οι γυναίκες είναι να ξεχνούν τα βάρη στο γυμναστήριο. Η αερόβια άσκηση, υποστηρίζει είναι καλή για τόνωση της καρδιάς, αλλά δεν έχει τόσο έντονα αποτελέσματα στα πόδια και τους γλουτούς.
Σύμφωνα με τον Dymkoski τα βαθιά καθίσματα είναι η καλύτερη και πιο αποτελεσματική μορφή άσκησης για σμιλεμένα οπίσθια. Το 60 τοις εκατό της μάζας του σώματος βρίσκεται κάτω από τη μέση, οπότε με αυτήν και μόνο την άσκηση χρησιμοποιεί κανείς κάθε μυ του κάτω μέρους του σώματος, ενώ χρησιμοποιείς το πάνω μέρος και τη μέση ως σταθεροποιητές.
Το μυστικό είναι να χαμηλώσεις το κέντρο βάρους του σώματος χρησιμοποιώντας τους μηρούς, τα γόνατα και τους αστραγάλους. Προσπαθήστε να χαμηλώσετε όσο μπορείτε διατηρώντας την ισορροπία και τη σωστή κίνηση των αρθρώσεων. Μην πάτε, όμως, πολύ χαμηλά. Σταματήστε λίγο πριν οι φτέρνες σας φύγουν από το δάπεδο.
πηγή