Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η σέξι νοσοκόμα που γιατρεύει τα φυτά και η αδυναμία της στα... άλογα





Την γνωρίσαμε ως μοντέλο, ενώ έχει σπουδάσει και ηθοποιός. Η Αρτεμις Αστεριάδη κάνει θραύση στους Κηπουρούς του mega, ως η… νοσοκόμα των φυτών. Τα… γιατρεύει από τις αρρώστιες, ενώ δίνει την δική της ξεχωριστή πινελιά σε ό,τι έχει να κάνει με μυκητιάσεις, αλλοιώσεις ή άσχημα συμπτώματα στο χώμα, τον κορμό ή τα φύλλα τους. Πώς αντιμετωπίζει η ίδια τον χαρακτηρισμό «γλάστρα»;


«Με έχουν πει γλάστρα και με λένε ακόμη. Και τους απαντάω ότι τουλάχιστον είμαι στην σωστή εκπομπή. Δεν είναι κακό να είσαι γλάστρα, όλοι από κάπου ξεκινάνε».  


Η σέξι νοσοκόμα των… φυτών αποκάλυψε στον Τηλεθεατή πώς προέκυψε η πρόταση για την συγκεκριμένη εκπομπή: «Με πήρε τηλέφωνο η κολλητή μου Ολγα Φαρμάκη να πάω να κάνω ένα τρέϊλερ για τις Γλυκές Αλχημείες, επειδή εκείνη δεν προλάβαινε. Πήγα, μου πρότειναν να κάνω και για τους Κηπουρούς, αλλά τελικά το τρέϊλερ ακυρώθηκε. Μου πρότειναν να συμμετέχω στην εκπομπή και φυσικά δέχτηκα με μεγάλη χαρά».

Τί ακριβώς μπορεί να κάνει για τα φυτά προκειμένου να τα σώσει; «Να φτιάξω διάφορα βιολογικά φυτοφάρμακα για να τα προστατεύσω από αρρώστιες. Φυσικά δεν τα κάνω μόνη μου, τον τρόπο μου δείχνει ο Μάκης Τσόκας».


Η Αρτεμις αναγνωρίζει τις τεράστιες δυσκολίες που υπάρχουν στο τηλεοπτικό τοπίο, την αδυναμία πληρωμών, καθώς και την κρίση στον χώρο της σοουμπιζ γενικότερα. Ωστόσο δεν κρύβει ότι θα έλεγε ναι σε μια πρόταση από την tv. «Θα με ενδιέφερε να έχω έναν δεύτερο ρόλο σε μια πρωινή εκπομπή ή να εργαστώ σε κάποιο μουσικό κανάλι, γιατί μου αρέσει πολύ και η μουσική».


Οι τολμηρές φωτογραφήσεις είναι το φόρτε της. Δείτε τι απαντά στο ερώτημα εάν ζηλεύει ο σύντροφός της: «Όχι, είναι κι εκείνος μοντέλο και δεν έχει κανένα πρόβλημα. Ισα ίσα με στηρίζει πολύ. Υπήρχαν φορές που σκεφτόμουν να μην κάνω κάποιο αισθησιακό εξώφυλλο, μήπως προσβάλλω τον άνθρωπό μου ή την οικογένειά μου και ήταν οι πρώτοι που μου είπαν: Κάν’το. Άλλο η δουλειά και άλλο η προσωπική ζωή».


Θα ζούσε ποτέ στην επαρχία: «Την έχω ζήσει αυτή τη ζωή μέχρι τα 12 μου χρόνια, που έμενα με τον παππού και την γιαγιά μου στα Ζαγοροχώρια. Πέρασα τέλεια, είχαμε το δικό μας χωράφι και το καλλιεργούσαμε, είχα το δικό μου άλογο, την έχω ευχαριστηθεί αυτή τη ζωή. Αυτή την στιγμή δεν θα επέλεγα αυτόν τον τρόπο ζωής, γιατί μου αρέσει η ένταση της πόλης, αργότερα όμως όταν κάνω παιδιά θα ήθελα να το ζήσουν κι αυτά».    

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μπορώ να ξαναβάψω τα μαλλιά μου μέσα σε λίγες μέρες;

Αν έχετε βάψει τα μαλλιά σας πρόσφατα, και για κάποιο λόγο δεν σας ενθουσίασε το αποτέλεσμα, είναι πιθανό να σκεφτείτε να τα ξαναβάψετε άμεσα. Όμως υπάρχει μια λεπτή γραμμή ανάμεσα στο να διατηρείτε το χρώμα σας  ζωντανό με το να το ανανεώνετε τακτικά, και στο να βάφετε πολύ συχνά τα μαλλιά και να τους προκαλέσετε ζημιά. Για αυτό το λόγο ίσως να μην είναι καλή ιδέα να βάψετε τα μαλλιά ξανά σε μικρό χρονικό διάστημα.

Γνησια Ιταλικη Φοκατσια

Υλικά συνταγής: Χλιαρό νερό: 300γρ Ζάχαρη: 30γρ Μαγιά: 30γρ Ελαιόλαδο: 30γρ Αλεύρι: 450 γρ. Χοντρό αλάτι: 20γρ Δεντρολίβανο: προαιρετικα Χωρίς κουκούτσι ελιές: περιπου 7-8 στο κοματι Εκτελεση Συνταγης

Θέλεις να μάθεις το χαρακτήρα ενός ανθρώπου; Το πρόσωπό του είναι ανοιχτό βιβλίο

Οι φυσιογνωμιστές, με βάση την κατανομή ενός προσώπου είναι εις θέση να αντιληφθούν τα βασικά χαρακτηριστικά της προσωπικότητας ενός ανθρώπου. Πράγμα που βοηθά όλους εμάς, στις διαπροσωπικές μας σχέσεις, ώστε να ξέρουμε εξ’ αρχής με ποιον άνθρωπο έχουμε να κάνουμε. Σχήμα προσώπου