Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ζ. Μακρυπούλια: «Η συμβίωση με τον Μιχάλη ήρθε αβίαστα»

«Όταν γνωρίζω καινούργιους ανθρώπους για συνέντευξη, έχω πάντα την ελπίδα ότι αυτή τη φορά θα γίνει κάτι διαφορετικό. Την έχω πατήσει βέβαια, αλλά δεν θέλω να περάσω στην άλλη άκρη και να γίνω επιφυλακτική», λέει η Ζέτα Μακρυπούλια, δείχνοντας έτσι ότι δεν έχει και την καλύτερη σχέση με τους δημοσιογράφους.

Και όπως παραδέχεται και η ίδια δεν της λείπουν καθόλου οι gossip εκπομπές που όπως λέει έκαναν τραβηγμένα πράγματα. Κι αυτή ξέρει πολύ καλύτερα, αφού μέχρι και στα σκουπίδια της έφτασαν να ψάξουν για να βγάλουν…
είδηση. Όπως λέει μάλιστα τρομάζει κάθε φορά με αυτά που ακούει για το πρόσωπό της.

«Ακόμη και τώρα με όλα αυτά τα εξωφρενικά που λέγονται για μένα αισθάνομαι συχνά σαν να είναι στη γωνία δεκαπέντε άγρια σκυλιά και να περιμένουν το παράγγελμα κάποιου για να τρέξουν καταπάνω μου και να με φάνε. Εντάξει, καταλαβαίνω ότι  είναι το κερασάκι στην τούρτα το να μαθαίνεις πράγματα για την προσωπική ζωή κάποιου που τον βλέπεις στην τηλεόραση. Όμως πρέπει να υπάρχει κι ένα μέτρο», λέει.

Πάντως στην προσωπική της ζωή είναι πιο καλά από ποτέ και ναι σε αυτό έχουν δίκιο τα περιοδικά και οι εκπομπές.

«Δεν μου ήταν εύκολο να συμβιώσω και πάλι με έναν άνθρωπο. Τώρα με το Μιχάλη το πράγμα ήρθε αβίαστα. Δεν είχαμε περιθώριο να σκεφτούμε. Πέσαμε και κολυμπήσαμε. Ωστόσο επειδή είναι η πρώτη φορά που συζώ έτσι, δηλαδή που είμαι πολλές ώρες μαζί με κάποιον καταλαβαίνω τη λέξη συμβίωση. Βεβαίως επειδή ταιριάζουμε σε πολλά, η ιστορία προχωράει τόσο αβίαστα, όσο άρχισε. Διότι όταν δύο άνθρωποι ταιριάζουν, υπάρχει κάτι το μαγικό που απλοποιεί τα πάντα», τονίζει.

Όσο για το αν είναι ζηλιάρα; Παραδέχεται ότι είναι, αλλά με μέτρο.

«Τη ζήλια την κρατάω σε ένα επίπεδο. Δεν μου αρέσει να εκτίθεμαι πολύ και γι’ αυτό όλα εξαρτώνται από το πόσο θα αφήσει τα λουριά ο άλλος. Αν ο άλλος εκφράζει τη ζήλεια του, θα την εκδηλώσω κι εγώ. Αλλιώς θα την κρύψω», λέει.
Πάντως δεν την λες και εύκολο άνθρωπο για να είσαι μαζί του.
«Έχω πολλά στοιχεία μέσα μου που συγκρούονται. Ας πούμε έχω φοβερή υπομονή και ξαφνικά μπορεί να γίνει κάτι που να την εξαντλήσει απότομα. Είμαι με τα φεγγάρια μου. Από τη μία είμαι έξω καρδιά και αισιόδοξη και από την άλλη είμαι δυστυχισμένη και εσωστρεφής», παραδέχεται.

Πάντως τα άσχημα στοιχεία του χαρακτήρα της προσπαθεί να τα διορθώσει με την ψυχανάλυση.
«Εδώ και έξι χρόνια κάνω ψυχανάλυση. Ζορίστηκα στην αρχή, άργησα να νιώσω βεβαιότητα γι’ αυτό που έκανα, αναρωτιόμουν πού μπορούσε να οδηγήσει αυτή η διαδικασία. Άργησα να καταλάβω ότι γίνονται αυτόματα τα πράγματα μέσα σου, γιατί είμαι οργανωτική και ήθελα να ξέρω κάθε βήμα και ζητούσα εξηγήσεις. Τελικά τη βρήκα την άκρη μου», εξομολογείται.
via

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μπορώ να ξαναβάψω τα μαλλιά μου μέσα σε λίγες μέρες;

Αν έχετε βάψει τα μαλλιά σας πρόσφατα, και για κάποιο λόγο δεν σας ενθουσίασε το αποτέλεσμα, είναι πιθανό να σκεφτείτε να τα ξαναβάψετε άμεσα. Όμως υπάρχει μια λεπτή γραμμή ανάμεσα στο να διατηρείτε το χρώμα σας  ζωντανό με το να το ανανεώνετε τακτικά, και στο να βάφετε πολύ συχνά τα μαλλιά και να τους προκαλέσετε ζημιά. Για αυτό το λόγο ίσως να μην είναι καλή ιδέα να βάψετε τα μαλλιά ξανά σε μικρό χρονικό διάστημα.

Γνησια Ιταλικη Φοκατσια

Υλικά συνταγής: Χλιαρό νερό: 300γρ Ζάχαρη: 30γρ Μαγιά: 30γρ Ελαιόλαδο: 30γρ Αλεύρι: 450 γρ. Χοντρό αλάτι: 20γρ Δεντρολίβανο: προαιρετικα Χωρίς κουκούτσι ελιές: περιπου 7-8 στο κοματι Εκτελεση Συνταγης

Θέλεις να μάθεις το χαρακτήρα ενός ανθρώπου; Το πρόσωπό του είναι ανοιχτό βιβλίο

Οι φυσιογνωμιστές, με βάση την κατανομή ενός προσώπου είναι εις θέση να αντιληφθούν τα βασικά χαρακτηριστικά της προσωπικότητας ενός ανθρώπου. Πράγμα που βοηθά όλους εμάς, στις διαπροσωπικές μας σχέσεις, ώστε να ξέρουμε εξ’ αρχής με ποιον άνθρωπο έχουμε να κάνουμε. Σχήμα προσώπου