Τρίτη, 24 Απριλίου 2012

To αγαπημένο μου μασάζ αντιγήρανσης

Μπορείτε να κάνετε καθημερινά αυτό το μασάζ όταν βάζετε την ενυδατική σας κρέμα ή λάδι.

Στην αρχή θα σας πάρει περισσότερο χρόνο για να εκτελέσετε τις παρακάτω κινήσεις αλλά μόλις τις αποστηθίσετε θα χρειάζεστε μόνο 3-4 λεπτά. Το μασάζ αυτό, βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος στο πρόσωπο, βοηθάει στην βαθύτερη διείσδυση των συστατικών της κρέμας ή του λαδιού, χαλαρώνει, ξεκουράζει, αναζωογονεί, τονώνει τους ιστούς, βελτιώνει την ελαστικότητα και λειαίνει τις ρυτίδες.

Πριν ξεκινήσετε το μασάζ καθαρίστε το δέρμα σας.
1. Ρίξτε ένα κουταλάκι του γλυκού λάδι ή ενυδατική κρέμα στο εσωτερικό της παλάμης. Τρίψτε τις δυο παλάμες και απλώστε το προϊόν ξεκινώντας από το λαιμό με ανοδικές κινήσεις μέχρι το πηγούνι και στο πρόσωπο με ανοδικές και από μέσα προς τα έξω κινήσεις. Απλώστε το προϊόν στα μάτια με πολύ απαλές κινήσεις, χρησιμοποιώντας το παράμεσο δάχτυλο.
2. Χρησιμοποιώντας εναλλάξ τις παλάμες, κάντε ανοδικές κινήσεις από τη βάση του λαιμού έως το κόκαλο του σαγονιού. Ξεκινήστε από τη δεξιά πλευρά και σταδιακά μεταφέρετε τις παλάμες προς τη τραχεία και την αριστερή πλευρά.
3. Χρησιμοποιώντας τον δείκτη και το μεσαίο δάχτυλο του κάθε χεριού, σύρετε σταθερά τα δάχτυλα κατά μήκος της γραμμής του σαγονιού, από το πηγούνι προς το αφτί. Ο δείκτης πρέπει να είναι πάνω από το κόκαλο του σαγονιού ενώ το μεσαίο δάχτυλο κάτω από το κόκαλο του σαγονιού.
4. Με τις παλάμες σε όρθια θέση και ενωμένα τα δάχτυλα, ακουμπήστε με τις άκρες των δαχτύλων την κορυφή της μύτης από δεξιά και από αριστερά. Πιέστε σταθερά με τις άκρες των δαχτύλων και τις δύο πλευρές της μύτης για 3-4 δευτερόλεπτα.
5. Απελευθερώστε απαλά την πίεση, σύρετε τις άκρες των δαχτύλων στα ζυγωματικά και προς τα πάνω μέχρι να φτάσουν οι δείκτες στους κροτάφους, όπου πάλι θα πιέσετε σταθερά για 3-4 δευτερόλεπτα. Επαναλάβετε το 4 & 5.
6. Με τα δάχτυλα μαζεμένα γροθιά, τοποθετημένα κάτω από το πηγούνι και τους αντίχειρες σε όρθια θέση τοποθετημένους στις γωνίες του στόματος. Σύρετε τους αντίχειρες συμμετρικά προς το πάνω μέρος της μύτης, φτάνοντας πάνω από τα ρουθούνια και ενώνοντας τους δυο αντίχειρες στην άκρη της μύτης.
7. Τοποθετήστε το μεσαίο δάχτυλο και το παράμεσο της κάθε παλάμης στις εσωτερικές γωνίες των φρυδιών, σύρετε σταθερά τα δάχτυλα προς έξω παράλληλα με τη γραμμή των φρυδιών και συνεχίστε κάτω από τα μάτια μόνο με το παράμεσο δάχτυλο, φτάνοντας στην αρχική θέση.
8. Χρησιμοποιώντας τα παράμεσα δάχτυλα της κάθε παλάμης τοποθετημένα στην εσωτερική γωνία των ματιών, σύρετε απαλά προς τα έξω στο άνω βλέφαρο και συνεχίστε κάτω από τα μάτια, φτάνοντας στην αρχική θέση.
9. Με ενωμένα τα δάχτυλα, σύρετε σταθερά τις παλάμες εναλλάξ, ξεκινώντας από το ύψος των φρυδιών και ανοδικά φτάνοντας έως τη γραμμή των μαλλιών.
10. Κλείστε τα μάτια σας, τοποθετήστε και τις δυο παλάμες στο πρόσωπο με τα δάχτυλα ενωμένα και πιέστε σταθερά για 1-2 δευτερόλεπτα. Στη συνέχεια σύρετε τις παλάμες προς τα έξω από τη μύτη προς τα αφτιά, μετακινήστε τις παλάμες πάνω και κάτω για να καλύψετε όλη την επιφάνεια του προσώπου από τη γραμμή των μαλλιών μέχρι το πηγούνι.
11. Με ενωμένα τα δάχτυλα και χρησιμοποιώντας ολόκληρη την παλάμη κάντε πιέσεις με το δεξί χέρι στην αριστερή πλευρά του λαιμού. Θα δουλέψετε από τη βάση του λαιμού μέχρι το σαγόνι και θα αποφύγετε τη τραχεία. Επαναλάβετε την ίδια κίνηση και με την αριστερή παλάμη στη δεξιά πλευρά του λαιμού.
Από το βιβλίο «Τhe 10-minute facelift» της Tessa Thomas.