Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ντίνος Καρύδης: Τι πραγματικά συνέβη με την υγεία του;

Πολλά είναι τα σενάρια που κυκλοφορούν για την περιπέτεια υγείας που πέρασε ο Ντίνος Καρύδης. Τι συνέβη πραγματικά στον καταξιωμένο ηθοποιό;
 Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Γύρω στα μέσα Φλεβάρη ο Ντίνος Καρύδης εισήχθη εσπευσμένα στο νοσοκομείο μετά από πόνους στο κάτω μέρος της κοιλιακής χώρας και αιμορραγία. Τότε υπήρξε ανησυχία στον καλλιτεχνικό κόσμο αλλά ο ηθοποιός υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση και όλα πήγαν καλά. Μάλιστα πριν μπει στο χειρουργείο είχε δηλώσει στην εφημερίδα Espresso: « Δεν έχω λοιπόν καμία αγωνία που πάω στο... μαχαίρι, είμαι γερό καρύδι. Θα με ναρκώσουν και ό,τι ήθελε προκύψει. Ελπίζω να ξυπνήσω μετά την εγχείρηση. Ό,τι θέλει ο Θεός που είναι πάνω από όλα και όλους».

Επιστρέφοντας σπίτι του είχε γράψει μήνυμα στη σελίδα του στο facebook, θέλοντας να ευχαριστήσει τους θαυμαστές του και να τους ενημερώσει ο ίδιος για την κατάσταση της υγείας του.
«Ευχαριστώ όλους τους φίλους για την αγάπη και τις ευχές τους! Είμαι σπίτι αλλά όχι εντελώς καλά! Μακάρι να ζω το καλοκαίρι και να μπω στη θάλασσα, κάτω από τον ουρανό μας... και όχι επάνω!». Λίγο καιρό αργότερα τα αποτελέσματα της βιοψίας που περίμενε τον έκαναν να χάσει και πάλι το χαμόγελο από τα χείλη του. Ο ογκολόγος τους συνέστησε χημειοθεραπείες. «Ένιωσα σαν να με χτύπησε κεραυνός όταν μου το ανακοίνωσε ο γιατρός», δήλωσε στην Espresso όταν το είχε μάθει. Μάλιστα μέσω της σελίδας του στο διαδίκτυο είχε στείλει το δικό του μήνυμα:
«"Το μεγάλο "Κ" εισβάλλει στο σπιτικό σου απρόσμενα χωρίς καμιά προειδοποίηση, χωρίς καν να πατήσει το κουδούνι. Και πάντα έχει επιθετική διάθεση. Του αρέσει να αιφνιδιάζει, να καταστρέφει όλες τις ισορροπίες, να προκαλεί φόβο κι αγωνία, να δημιουργεί απόγνωση και τελικά να σκοτώνει. Είναι άξιο απορίας, γιατί υπάρχει (;), αφού δεν έχει τίποτα καλό να προσφέρει. Μάλλον επειδή δεν έχουμε βρει ακόμα τον τρόπο να το εξολοθρεύσουμε.
Το μεγάλο "Κ" είναι απρόβλεπτο και τυφλό. Δε μπορεί να διακρίνει τον πλούτο ή την φτώχεια, τα νιάτα ή τα γηρατειά, το καλό ή το κακό, την ομορφιά ή την ασχήμια. Κι αυτό είναι που πονάει πιο πολύ απ΄όλα. Κυκλοφορεί με πλαστό διαβατήριο, πλαστή ταυτότητα, έχει πολλά ονόματα, πολλές μορφές. Πολλοί το αποκαλούν το μεγάλο κακό και διστάζουν να χρησιμοποιήσουν το αληθινό του όνομα. Λες κι αν το πουν, θα θεωρηθεί αυτό μια άτυπη πρόσκληση στο δικό τους σπιτικό.
Η αλήθεια είναι πως όταν σ' επισκεφθεί, απαιτείται μεγάλο ψυχικό σθένος με απεριόριστη δόση αγάπης για να μπορέσεις να του αντισταθείς. Πρέπει να το καλοδεχθείς, να γίνεται φίλοι, για να μπορέσεις να κερδίσεις την εμπιστοσύνη του, να το ξεγελάσεις και μετά να το χτυπήσεις ανελέητα μήπως και καταφέρεις να το διώξεις από το σπιτικό σου. Γιατί πολύ απλά ο καρκίνος θα σου μάθει να χαμογελάς, να εκτιμάς και να αγαπάς αληθινά...». Γύρω στο τέλος Απριλίου ο ηθοποιός έγραψε ότι νίκησε την νόσο και είναι καλά. «Σε μερικούς ανθρώπους έρχεται μια μέρα που πρέπει να πούνε το μεγάλο Ναι ή το μεγάλο Όχι. Εγώ είπα ΟΧΙ στον καρκίνο και τον νίκησα», δήλωνε στο facebook.
Μια συνέντευξή του όμως στο περιοδικό «Λοιπόν» έρχεται να τα ανατρέψει σχεδόν όλα. Ο Ντίνος Καρύδης αρνείται ότι επρόκειτο για μια σοβαρή χειρουργική επέμβαση και ότι οι δημοσιογράφοι διόγκωσαν το θέμα.
«Ήταν μια ρουτινιάρικη επέμβαση, την οποία "πήρανε" δημοσιογράφοι, με ή χωρίς εισαγωγικά και την έκαναν ρεζίλι. Ντροπή, γιατί εγώ με αυτή την ιστορία έχασα δουλειές. Μου έκαναν κακό. Συνάντησα τρεις σκηνοθέτες και με ήθελαν για συνεργασία το καλοκαίρι. Αλλά μου είπαν ότι διάβασαν δημοσιεύματα και ντρέπονταν να πάρουν τηλέφωνο τη γυναίκα, μου να μάθουν τι κάνω. Κατάλαβες πόσο θυμωμένος είμαι; Έχασα δουλειές με αυτή την ιστορία, είναι ντροπή, αίσχος. Μου τηλεφωνούσαν φίλοι από το εξωτερικό, που ενημερώθηκαν μέσω ίντερνετ, και τους έλεγα ότι είμαι μια χαρά. Ελάτε να τρέξουμε στο μαραθώνιο, να δούμε ποιος θα φτάσει πρώτος. Γράφτηκαν απίστευτα πράγματα, λες και είχαν κάμερα και έκανα σενάριο. Είμαι χριστιανός, αγαπάω όλο τον κόσμο, ακόμα και τους εχθρούς μου. Αγαπάω όλο το ανθρώπινο γένος, τις πεταλούδες, τις μέλισσες, τη θάλασσα, τον ουρανό». Τι επέμβαση έκανε στην πραγματικότητα;
«Σκωληκοειδίτιδα. Σταμάτησα τη δουλειά παραμονή πρεμιέρας, σε ένα σπουδαίο ρόλο στο έργο "Κάθε Πέμπτη, κύριε Γκριν". Είχα πέσει με τα μούτρα στο ρόλο. Ξαφνικά έτυχε αυτό το γεγονός, έπρεπε να αντικατασταθώ γιατί δεν υπήρχε χρόνος. Η παράσταση έπρεπε να ανέβει σε 10 μέρες στην Λάρισα. Με αντικατέστησε ο σκηνοθέτης μας, ο Νίκος Μπουσδούκος. Η μόνη μου στενοχώρια είναι αυτή. Οικονομικά με ενδιέφερε, και υπαρξιακά, γιατί στο θέατρο είναι η ζωή μου η ίδια. Στην τηλεόραση έχουν γίνει περικοπές, δεν παίζονται σίριαλ. Το έργο είναι πάρα πολύ ωραίο και θα είχα και μια συνέχεια, το καλοκαίρι, του χρόνου το χειμώνα. Οι σκηνοθέτες που με ήθελαν για το καλοκαίρι νόμιζαν ότι ήμουν για το νεκροταφείο. Νόμιζαν...».
Ο καταξιωμένος ηθοποιός ήταν θυμωμένος καθώς με όλη αυτή την δημοσιότητα για ένα όχι και τόσο σοβαρό πρόβλημα υγείας όπως είπε έχασε πολλές δουλειές.
«Μου έκαναν κακό στη δουλειά μου. Είχα δουλειές για το καλοκαίρι. Εκείνοι νόμιζαν ότι ήμουν άρρωστος κι εγώ ήμουν στο Κιάτο και κολυμπούσα Φλεβάρη-Μάρτη. Το μόνο κακό που έκανα με αυτή την εγχείρηση ήταν ότι έπρεπε να απουσιάσω 10 ημέρες από κάποιες πρόβες που έκανα σε ένα εξαίρετο έργο», είπε ο Ντίνος Καρύδης.
Τα ερωτηματικά είναι πολλά. Τι συνέβη στον κύριο Καρύδη; Αν όντως ήταν επέμβαση ρουτίνας γιατί μπήκε εσπευσμένα στο νοσοκομείο; Και γιατί ενώ μέχρι πρότινος μιλούσε «ανοιχτά» ότι είχε «χτυπηθεί» από την επάρατη νόσο, και μάλιστα κατάφερε και βγήκε νικητής, σήμερα δηλώνει ότι πρόκειται για αναληθή δημοσιεύματα;
Όποια κι αν είναι η αλήθεια εμείς να του ευχηθούμε να είναι σιδερένιος!
via

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μπορώ να ξαναβάψω τα μαλλιά μου μέσα σε λίγες μέρες;

Αν έχετε βάψει τα μαλλιά σας πρόσφατα, και για κάποιο λόγο δεν σας ενθουσίασε το αποτέλεσμα, είναι πιθανό να σκεφτείτε να τα ξαναβάψετε άμεσα. Όμως υπάρχει μια λεπτή γραμμή ανάμεσα στο να διατηρείτε το χρώμα σας  ζωντανό με το να το ανανεώνετε τακτικά, και στο να βάφετε πολύ συχνά τα μαλλιά και να τους προκαλέσετε ζημιά. Για αυτό το λόγο ίσως να μην είναι καλή ιδέα να βάψετε τα μαλλιά ξανά σε μικρό χρονικό διάστημα.

Γνησια Ιταλικη Φοκατσια

Υλικά συνταγής: Χλιαρό νερό: 300γρ Ζάχαρη: 30γρ Μαγιά: 30γρ Ελαιόλαδο: 30γρ Αλεύρι: 450 γρ. Χοντρό αλάτι: 20γρ Δεντρολίβανο: προαιρετικα Χωρίς κουκούτσι ελιές: περιπου 7-8 στο κοματι Εκτελεση Συνταγης

Θέλεις να μάθεις το χαρακτήρα ενός ανθρώπου; Το πρόσωπό του είναι ανοιχτό βιβλίο

Οι φυσιογνωμιστές, με βάση την κατανομή ενός προσώπου είναι εις θέση να αντιληφθούν τα βασικά χαρακτηριστικά της προσωπικότητας ενός ανθρώπου. Πράγμα που βοηθά όλους εμάς, στις διαπροσωπικές μας σχέσεις, ώστε να ξέρουμε εξ’ αρχής με ποιον άνθρωπο έχουμε να κάνουμε. Σχήμα προσώπου