Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Δ. Βανδή: Φωτογραφίζεται και μιλά για τον Ντέμη και τα παιδιά τους!

Για τα δεκατρία χρόνια κοινής ζωής με τον σύντροφό της Ντέμη Νικολαΐδη, τα δυο παιδιά τους και όλα όσα δεν ξέρει ο κόσμος για εκείνη μίλησε η Δέσποινα Βανδή. Η γνωστή ερμηνεύτρια, που κυκλοφόρησε πριν λίγες μέρες τη νέα δισκογραφική δουλειά της έκανε μια εντυπωσιακή φωτογράφηση και αποκάλυψε κρυφές πτυχές του εαυτού της.
 
“Δεν θεωρώ πλέον τίποτα δεδομένο στη ζωή μου”, αποκαλύπτει η Δέσποινα Βανδή σε συνέντευξή της στο “ΟΚ!” και δηλώνει για τη σχέση της με τον Ντέμη: “Το για “πάντα” δεν υπάρχει γιατί και οι άνθρωποι αλλάζουν, αλλά και οι συνθήκες. Έχουμε περάσει δύσκολες καταστάσεις με τον Ντέμη κυρίως λόγω της δουλειάς μας. Οι σχέσεις περνάνε κραδασμούς, ειδικά όταν έρχονται τα παιδιά. Γι' αυτό πρέπει να υπάρχει επικοινωνία και να ενδιαφέρεται ο ένας για τον άλλον”.

 
Για το τέλος της φιλίας της με την Ελένη Μενεγάκη αποκάλυψε: “Η ζωή τα έφερε έτσι που δεν υπάρχει η μια στη ζωή της άλλης. Εγώ την έχω καλά μέσα μου την Ελένη. Θεωρώ ότι κι εκείνη με έχει καλά. Απλά δεν ξανασυναντηθήκαμε. Κάποια στιγμή έγινε μια παρεξήγηση για κάτι που είχα πει σε ένα περιοδικό -το πήρε άσχημα- αλλά δεν το εννοούσα έτσι όπως το εξέλαβε... Ποτέ δεν ξέρεις. Ίσως κάποια στιγμή, συναντηθούμε ξανά”.

 
Παράλληλα, η Δέσποινα συμπλήρωσε: “Έχω βγάλει ανθρώπους από τη ζωή μου, χωρίς αυτό όμως να σημαίνει ότι έχω σταματήσει να τους αγαπώ. Μπορεί να έχω απογοητευτεί, να έχω πληγωθεί, αλλά η αγάπη δεν φεύγει ακόμα και αν δεν μιλιόμαστε πια”.
 
Για τη σχέση με τα παιδιά της ανέφερε ότι προσπαθεί να τους θέτει όρια αν και τόσο ο Γιώργος όσο και η Μελίνα είναι οι δυο μεγάλες της αδυναμίες.
 
Ακόμη, η διάσημη τραγουδίστρια εξομολογήθηκε ότι “η πραγματική εικόνα της απέχει πολύ από αυτό που νομίζουν οι άλλοι”. “Αυτό που αντιλαμβάνομαι από τρίτους είναι ότι η πραγματική μου εικόνα απέχει από αυτό που νομίζουν οι άλλοι. Μπορεί να νομίζουν ότι έχω ανθρώπους που τα κάνουν όλα για 'μένα και εγώ είμαι αραχτή. Δεν έχω την απαίτηση να ξέρουν πώς είμαι στην πραγματικότητα”.

 
Τέλος, για τις αλλαγές που ήρθαν στη ζωή της μετά τις δυο εγκυμοσύνες και το πια ήταν η πιο δύσκολη, δήλωσε: “Στο πρώτο παιδί γιατί τότε ανοίγεται ο κόσμος της μητρότητας και όλα μπαίνουν σε δεύτερη μοίρα. Έπειτα από δυο χρόνια κατάφερα να ισορροπήσω στη σχέση μου με τον Ντέμη και όλα είχαν πάει στην άκρη.. Συναισθηματικά ήμουν αλλού, αλλά ήμουν τυχερή γιατί ο Ντέμης μου έδωσε χώρο”.
VIA

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μπορώ να ξαναβάψω τα μαλλιά μου μέσα σε λίγες μέρες;

Αν έχετε βάψει τα μαλλιά σας πρόσφατα, και για κάποιο λόγο δεν σας ενθουσίασε το αποτέλεσμα, είναι πιθανό να σκεφτείτε να τα ξαναβάψετε άμεσα. Όμως υπάρχει μια λεπτή γραμμή ανάμεσα στο να διατηρείτε το χρώμα σας  ζωντανό με το να το ανανεώνετε τακτικά, και στο να βάφετε πολύ συχνά τα μαλλιά και να τους προκαλέσετε ζημιά. Για αυτό το λόγο ίσως να μην είναι καλή ιδέα να βάψετε τα μαλλιά ξανά σε μικρό χρονικό διάστημα.

Γνησια Ιταλικη Φοκατσια

Υλικά συνταγής: Χλιαρό νερό: 300γρ Ζάχαρη: 30γρ Μαγιά: 30γρ Ελαιόλαδο: 30γρ Αλεύρι: 450 γρ. Χοντρό αλάτι: 20γρ Δεντρολίβανο: προαιρετικα Χωρίς κουκούτσι ελιές: περιπου 7-8 στο κοματι Εκτελεση Συνταγης

Θέλεις να μάθεις το χαρακτήρα ενός ανθρώπου; Το πρόσωπό του είναι ανοιχτό βιβλίο

Οι φυσιογνωμιστές, με βάση την κατανομή ενός προσώπου είναι εις θέση να αντιληφθούν τα βασικά χαρακτηριστικά της προσωπικότητας ενός ανθρώπου. Πράγμα που βοηθά όλους εμάς, στις διαπροσωπικές μας σχέσεις, ώστε να ξέρουμε εξ’ αρχής με ποιον άνθρωπο έχουμε να κάνουμε. Σχήμα προσώπου