Τετάρτη, 2 Μαΐου 2012

Tρεις stars λένε... "έξω απ' τα δόντια" ποιες στάσεις προτιμούν στο σεξ

Gwyneth Paltrow, Jane Fonda, Zoe Saldana: Γνωστές στο Hollywood για το ταλέντο τους. Από δω και στο εξής όμως θα τις θαυμάζουμε και για την αφοπλιστική ειλικρίνειά τους. Ακόμα και σε θέματα που αφορούν το σεξ.
Πολλές star έχουν ρωτηθεί, ελάχιστες έχουν απαντήσει. Στο Conversation, το νέο talk show της  Amanda de Cadenet (παραγωγός του οποίου είναι η Demi Moore ) το κόνσεπτ είναι απλό.

Οι καλεσμένες πρώτα χαλαρώνουν απαντώντας σε απλές και ευχάριστες ερωτήσεις. Καθώς η ώρα περνά, οι ερωτήσεις αρχίζουν να γίνονται πιο προσωπικές.  Στη συγκεκριμένη εκπομπή, το "Ποια είναι η αγαπημένη σου στάση" είναι μια από αυτές και το πιο παράδοξο της υπόθεσης είναι ότι οι celebrities "δε μασάνε" και απαντούν.
Gwyneth Paltrow: Μετά το ασυγκράτητο νευρικό γέλιο που την έπιασε στη συγκεκριμένη ερώτηση, η ηθοποιός έδωσε την απάντησή της. "Τις γουστάρω όλες. Δεν υπάρχει κάποια που δεν κάνω".


Από την πλευρά της, η σταρ του Άβαταρ, Zoe Saldana, ήταν πιο περιγραφική."Μου αρέσει το ιεραποστολικό. Αλλά μου αρέσει να είμαι και κάτω στα γόνατα μου. Αλλά αυτό που πραγματικά λατρεύω είναι να είμαι από πάνω. Ουσιαστικά δηλαδή μου αρέσει ή η σκυλίσια στάση ή στα όρθια".

  Όσο για την Jane Fonda; Απέδειξε πώς δεν έχει κανένα κόμπλεξ με την ηλικία της αλλά και πως είναι ευλίγιστη ακόμη και στα 74!

  "Παρότι είμαι ακόμη αρκετά ευλύγιστη και μπορώ ακόμη να σκύψω αν χρειαστεί, δεν είναι τόσο άνετα για μένα όσο πριν βάλω τεχνητή επιγονατίδα. Οπότε πλέον προτιμώ είτε να ξαπλώνω, είτε να ακουμπάω στον καναπέ και να έρχεται ο άλλος πάνω μου".
Πάντως στοιχηματίζουμε ότι η εγχώρια showbiz θα ήταν πιο φειδωλή στις απαντήσεις της...
VIA