Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ένα ξερό δαμάσκηνο την ημέρα κάνει τον ορθοπεδικό πέρα!

Μια απλή συνταγή για την απώλεια της οστικής μάζας που μαστίζει τις μετεμμηνοπαυσιακές γυναίκες δίνουν ερευνητές του Πολιτειακού Πανεπιστημίου της Φλόριδα: φάτε ξερά δαμάσκηνα!

«Κατά τη διάρκεια της σταδιοδρομίας μου έχω ελέγξει διάφορα φρούτα, μεταξύ των οποίων σύκα, χουρμάδες, φράουλες και σταφίδες. Κανένα από αυτά δεν πλησιάζει καν τα ξερά δαμάσκηνα στην επίδρασή τους στην οστική πυκνότητα» – δήλωσε ο καθηγητής Bahram Arjmandi ο οποίος ηγήθηκε της έρευνας και προσέθεσε «όλα τα φρούτα και τα λαχανικά συμβάλλουν θετικά στην καλή υγεία, όμως σε ότι αφορά στην υγεία των οστών, αυτό το συγκεκριμένο είναι πράγματι εξαιρετικό».
Ο Αμερικανός διατροφολόγος και οι συνεργάτες του εργάστηκαν με δύο ομάδες μετεμμηνοπαυσιακών γυναικών για μια περίοδο ενός έτους: η πρώτη ομάδα κατανάλωνε καθημερινά 100 γραμμάρια ξερών δαμάσκηνων (περίπου 10 δαμάσκηνα) και η δεύτερη 100 γραμμάρια ξερών μήλων. Και οι δύο ομάδες ελάμβαναν καθημερινές δόσεις ασβεστίου και βιταμίνης D.
Ασπίδα ενάντια στην οστεοπόρωση
Μετά την πάροδο του έτους η οστική μάζα των γυναικών εξετάστηκε (ειδικότερα, εξετάστηκε η ωλένη και η σπονδυλική στήλη τους). Διαπιστώθηκε ότι η ομάδα που κατανάλωνε δαμάσκηνα είχε σημαντικά αυξημένη οστική πυκνότητα σε σχέση με κείνη που κατανάλωνε τα ξερά μήλα. Οι ερευνητές αποδίδουν το γεγονός στην ικανότητα των ξερών δαμάσκηνων να μειώνουν την ταχύτητα αποικοδόμησης των οστών, η οποία με την ηλικία γίνεται μεγαλύτερη σε σχέση με την ταχύτητα παραγωγής τους.
Αξίζει δε να σημειωθεί ότι δεν είναι μόνο οι μετεμμηνοπαυσιακές γυναίκες που πάσχουν από οστεοπόρωση. Οι ερευνητές εκτιμούν ότι η κατανάλωση δαμάσκηνων θα έχει το ίδιο αποτέλεσμα τόσο σε γυναίκες όσο και σε άνδρες που υποφέρουν από αυτή.
TO BHMA

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μπορώ να ξαναβάψω τα μαλλιά μου μέσα σε λίγες μέρες;

Αν έχετε βάψει τα μαλλιά σας πρόσφατα, και για κάποιο λόγο δεν σας ενθουσίασε το αποτέλεσμα, είναι πιθανό να σκεφτείτε να τα ξαναβάψετε άμεσα. Όμως υπάρχει μια λεπτή γραμμή ανάμεσα στο να διατηρείτε το χρώμα σας  ζωντανό με το να το ανανεώνετε τακτικά, και στο να βάφετε πολύ συχνά τα μαλλιά και να τους προκαλέσετε ζημιά. Για αυτό το λόγο ίσως να μην είναι καλή ιδέα να βάψετε τα μαλλιά ξανά σε μικρό χρονικό διάστημα.

Οι 9 Πιο Αποτελεσματικές Σπιτικές Μάσκες Μαλλιών Για Κάθε Περίπτωση

Τα μαλλιά μας χρειάζονται κι αυτά αγάπη και φροντίδα. Σωστό ή λάθος; Αν το θεωρείτε σωστό, τότε οι σπιτικές μάσκες μαλλιών αποτελούν μια εξαιρετική επιλογή για τα μαλλιά σας.

Η Jennifer Aniston σε διαφήμιση νερού πιο όμορφη από ποτέ

Ποιος είπε πως το να είσαι sexy απαιτεί μόνο προκλητικές φωτογραφίσεις και ακόμα πιο εκκεντρικές πόζες; H Jennifer Aniston στα 43 της αποδεικνύει ακριβώς το αντίθετο! Πιο όμορφη και αισθησιακή από ποτέ, πρωταγωνιστεί σε διαφήμιση για το νερό Glaceau, και βάζει κάτω πολλές 20αρες! Ανανεωμένη, χαμογελαστή, ήρεμη και λαμπερή , αναδύει μια ωριμότητα αλλά και μια απίστευτη ομορφιά , χωρίς να κάνει σχεδόν τίποτα!