Πέμπτη, 14 Νοεμβρίου 2013

Διατροφή: Οι 5 καλύτερες πηγές σιδήρου

Η έλλειψη σιδήρου αποτελεί τη βασική αιτία της αναιμίας. Αυτό το θρεπτικό συστατικό παίζει σημαντικό ρόλο στην αποθήκευση και τη μεταφορά οξυγόνου σε όλο το σώμα και η έλλειψή του μπορεί να οδηγήσει στην κόπωση ή τη δύσπνοια. Μάθετε ποιες είναι οι τροφές που παρέχουν στον οργανισμό τις απαραίτητες ποσότητες σιδήρου.  
1. Οστρακοειδή Τα μύδια, τα στρείδια και όλα τα συναφή οστρακοειδή σε ποσότητα μόλις 100 γραμμαρίων μάς παρέχουν το 40-150% της ημερήσιας απαιτούμενης ποσότητας σιδήρου.   2. Κόκκινο κρέας Ο οργανισμός απορροφά αποτελεσματικότερα το σίδηρο που προέρχεται από το κρέας. Ένα ψητό φιλέτο είναι εξαιρετικά υγιεινό και προστατεύει την καρδιά.   3. Σπανάκι Το σπανάκι και όλα τα λαχανικά με σκούρο πράσινο χρώμα είναι πολύ καλές πηγές σιδήρου. Για καλύτερη απορρόφησή του, θα πρέπει να λαμβάνουμε τις απαιτούμενες ημερήσιες ποσότητες βιταμίνης C.     4. Δημητριακά Τα δημητριακά περιέχουν αρκετές ποσότητες σιδήρου αλλά και φυτικές ίνες και βιταμίνες. Είναι λοιπόν ο καλύτερος τρόπος να ξεκινήσουμε τη μέρα μας.   5. Φακές Εκτός από φυτικές ίνες και πρωτεΐνες, μόλις μισή κούπα φακές μας δίνει έως και το 50% της ημερήσιας ποσότητας σιδήρου που χρειαζόμαστε.

πηγή