Τετάρτη, 11 Ιανουαρίου 2012

Μαλλιά και Διατροφή

Το φαγητό αντανακλα στην υγεία του δέρματος αλλά και των μαλλιών σας. Ό,τι τρώτε αντικατοπτρίζεται στη υγεία των μαλιών σας και κανένα προϊόν (μάσκα, σαμπουάν, μαλακτικό, αμπούλες κλπ.) δεν μπορει να σας βοηθήσει εάν πρώτα δεν τρέφουμε σωστά το σώμα σας.
Θα σας προτείνουμε μερικούς τρόπους για να βελτιώσετε την υγεία των μαλλιών σας:
 Όπως ακριβώς το σώμα σας έτσι και τα μαλλιά σας χρειάζονται μια ισσοροπημένη και θρεπτική δίατροφή για να παραμείνουν υγιή. Χρειάζεται η διατροφή να περιλαμβάνει πολλά φρούτα και λαχανικά τα οποία περιέχουν βιταμίνες και αντιοξιδωτικά. Επίσης τροφές ολικής αλέσεων για τα μέταλλα, ξηρούς καρπούς και σπόρους για τα μέταλλα και τις βιταμίνες και τέλος πρωτείνες από άπαχα προϊόντα για το σίδερο. Ένα δυναμωτικό πρωινό με δημητριακά θα βοηθήσει το σώμα σας να πάρει όλες τις θρεπτικά στοιχεία που χρειάζεται.



  • Νερο!!! Το νερό όχι μόνο ενυδατώνει το σώμα σας αλλά βοηθά και τα μαλλιά σας να φαίνονται μεταξένια και λαμπερά. Προτείνεται να πίνετε οκτώ με δέκα ποτήρια νερό την ημέρα καθώς και φρέσκους χυμούς για μέγιστη ενυδάτωση.
     
  • Οι φυτικές ίνες από τα φρούτα, τα λαχανικά, τα δημητριακά και τα όσπρια είναι καλά για το σώμα σας και τα μαλλιά σας. Προσπαθήστε να τρώτε όσο περισσότερες τροφές με φυτικές ίνες γίνεται!   
  • Τα προϊόντα με σόγια περιέχουν φυτό-οιστρογόνα (οιστρογόνα από τα φυτά) τα οποία δίνουν ώθηση στην υγεία, επομένως μια δίετα με γάλα σόγιας ή ξηρούς καρπόύς σόγιας ή άλλα προϊόντα που περιέχουν σόγια μπορεί να βοηθήσει στην υγεία των μαλλιών σας!