Τρίτη, 3 Απριλίου 2012

Το νου σας στις κρυμμένες θερμίδες


Αποφεύγεται το άσπρο ψωμί σα το διάολο το λιβάνι, αλλά γνωρίζετε ότι κάποιοι υδατάνθρακες εξίσου «κακοί» με το λευκό ψωμί, μπαίνουν μέσα στη διατροφή σας, σας προσθέτουν άχρηστες θερμίδες και σας χαλάνε το διαιτολόγιο;

Ρίξτε μια ματιά στην παρακάτω λίστα και διαπιστώστε πως κάποιοι υδατάνθρακες παρεισφρύουν στη δίατά σας και δεν τους παίρνετε είδηση!
Παραδείγματος χάριν, έχετε σκεφτεί πόσο επιβαρύνει θερμιδικά το ημερήσιο διαιτολόγιό σας ένα από αυτά τα ροφήματα καφέ που περιέχει και σαντιγί, και σιρόπια και κομμάτια σοκολάτας; Κατά τους ειδικούς μπορεί να λαμβάνετε από ένα τέτοιο ρόφημα μέχρι και 400 θερμίδες, όσο ένα γεύμα δηλαδή!
Το ίδιο ισχύει για τους χυμούς φρούτων με ζάχαρη και φυσικά για τα smoothies που πρόσφατα έχουν γίνει μόδα, αλλά όταν τα παραγγέλνουμε έξω ή τα αγοράζουμε συσκευασμένα δεν ξέρουμε τι περιέχουν. Γι’ αυτό προτιμήστε να τα φτιάχνετε σπίτι σας!
Τα κράκερς είναι γενικά μία καλή λύση όταν πεινάμε, αλλά όχι για να φάμε όλο το πακέτο ή να επιλέξουμε εκείνα που έχουν διάφορες γεύσεις, πχ αυτά με τη γεύση τυριού! Τότε αποτελούν διατροφική βόμβα και να μας φορτώνουν με έξτρα θερμίδες και κακούς υδατάνθρακες.
Προσοχή χρειάζεται και στα γιαούρτια που περιέχουν σιρόπι, ή κομπόστες φρούτων, στο κάτω μέρος ή ως επικάλυψη! Το γιαούρτι είναι εξαιρετική επιλογή για ένα ισορροπήμενο διαιτολόγιο, αλλά μπορεί να γίνει παγίδα αν προτιμούμε συνεχώς τα γιαούρτια που είναι «φορτωμένα» και όχι τα απλά.
Αν είστε λάτρης του σινεμά, τότε καλό θα ήταν να σταματήσετε να καταναλώνετε όποτε πηγαίνετε να δείτε μία ταινία, και ένα ποπ κορν! Τα ποπ κορν περιέχουν τεράστιες ποσόσοτητες βούτυρου, και μπορεί να σας επιβαρύνουν ακόμα και 1200 θερμίδες! Ανάλογα με το μέγεθος που θα πάρετε! Προσοχή!
via