Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ο θηλασμός προστατεύει από παχυσαρκία

Ο μακροχρόνιος θηλασμός προστατεύει τις γυναίκες από την παχυσαρκία και τα σχετιζόμενα μ’ αυτή καρδιο-μεταβολικά νοσήματα, σύμφωνα με στοιχεία έρευνας Φιλανδών ερευνητών, που δημοσιεύτηκαν στο επιστημονικό έντυπο Journal of Public Health Nutrition, τον περασμένο Αύγουστο.

Από την αναδρομική έρευνα, που έγινε σε δείγμα 212 γυναικών μέσης ηλικίας 48 ετών, 16-20 χρόνια μετά την τελευταία εγκυμοσύνη, προέκυψε ότι όσες μητέρες είχαν θηλάσει για λιγότερο από έξι μήνες είχαν μεγαλύτερο ποσοστό λιπώδους μάζας στο σώμα τους, ιδιαίτερα στην περιοχή της κοιλιάς.

Το 46,5% των γυναικών, που θήλασαν λιγότερο από έξι μήνες, είχαν υψηλό ποσοστό λίπους, σε σύγκριση με το 39% εκείνων που θήλασαν για 6-10 μήνες και με το 38% εκείνων που θήλασαν για περισσότερο από 10 μήνες.

Επιπλέον, η υψηλότερη λιπώδης μάζα στο σώμα των γυναικών συσχετίστηκε με σημαντικά υψηλότερη γλυκόζη ορού (προδιάθεση για σακχαρώδη διαβήτη), με αντίσταση στην ινσουλίνη (προδιάθεση για σακχαρώδη διαβήτη), με σημαντικά πιο αυξημένη LDL χοληστερόλη στο αίμα, όπως και με σημαντικά πιο αυξημένη συστολική και διαστολική πίεση αίματος.

«Το συμπέρασμα, στο οποίο κατέληξαν οι ερευνητές, είναι ότι η μικρή διάρκεια θηλασμού και γαλουχίας, κατά τη διάρκεια της ζωής μιας γυναίκας, μπορεί να οδηγεί σε κατακράτηση βάρους και σε συνάθροιση λιπώδους μάζας, που έχουν ως αποτέλεσμα αυξημένο κίνδυνο για καρδιο-μεταβολικά νοσήματα, όπως ο διαβήτης, η υπέρταση, η στεφανιαία νόσος και η υπερλιπιδαιμία, στη μετέπειτα μεσήλικο ζωή», σχολιάζει ο παιδίατρος Στέλιος Παπαβέντσης, ο οποίος μετέφρασε την εν λόγω έρευνα στα ελληνικά.

Ο κ.Παπαβέντσης εξηγεί ότι η έρευνα αυτή έρχεται να προσθέσει έναν ακόμη λόγο υπέρ του θηλασμού, επισημαίνοντας σχετικά: «Ο θηλασμός δεν είναι μόνο σημαντικός για το παιδί, αλλά και για τη μητέρα. Έχει μεγάλη σημασία να θηλάσει μια γυναίκα το παιδί της πολλούς μήνες ή χρόνια και όχι λίγους μήνες ή λίγο, ενώ το μητρικό γάλα δεν γίνεται απλό νεράκι, που δεν ωφελεί σε τίποτα μετά τους έξι μήνες»
  in.gr

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μπορώ να ξαναβάψω τα μαλλιά μου μέσα σε λίγες μέρες;

Αν έχετε βάψει τα μαλλιά σας πρόσφατα, και για κάποιο λόγο δεν σας ενθουσίασε το αποτέλεσμα, είναι πιθανό να σκεφτείτε να τα ξαναβάψετε άμεσα. Όμως υπάρχει μια λεπτή γραμμή ανάμεσα στο να διατηρείτε το χρώμα σας  ζωντανό με το να το ανανεώνετε τακτικά, και στο να βάφετε πολύ συχνά τα μαλλιά και να τους προκαλέσετε ζημιά. Για αυτό το λόγο ίσως να μην είναι καλή ιδέα να βάψετε τα μαλλιά ξανά σε μικρό χρονικό διάστημα.

Οι 9 Πιο Αποτελεσματικές Σπιτικές Μάσκες Μαλλιών Για Κάθε Περίπτωση

Τα μαλλιά μας χρειάζονται κι αυτά αγάπη και φροντίδα. Σωστό ή λάθος; Αν το θεωρείτε σωστό, τότε οι σπιτικές μάσκες μαλλιών αποτελούν μια εξαιρετική επιλογή για τα μαλλιά σας.

Η Jennifer Aniston σε διαφήμιση νερού πιο όμορφη από ποτέ

Ποιος είπε πως το να είσαι sexy απαιτεί μόνο προκλητικές φωτογραφίσεις και ακόμα πιο εκκεντρικές πόζες; H Jennifer Aniston στα 43 της αποδεικνύει ακριβώς το αντίθετο! Πιο όμορφη και αισθησιακή από ποτέ, πρωταγωνιστεί σε διαφήμιση για το νερό Glaceau, και βάζει κάτω πολλές 20αρες! Ανανεωμένη, χαμογελαστή, ήρεμη και λαμπερή , αναδύει μια ωριμότητα αλλά και μια απίστευτη ομορφιά , χωρίς να κάνει σχεδόν τίποτα!